Yhdistyksen tavoite

Ikaalisten Wanhan Kauppalan Kotiseutuyhdistys Oma Tupa ry perustettiin 26.11.1998 ja rekisteröitiin 13.1.1999. Yhdistyksen kotipaikka on Ikaalinen. Oman Tuvan ylläpidon lisäksi yhdistyksen tarkoituksena on kotiseudun kulttuurin vaaliminen.

Yhdistyksen tehtävä on järjestää toimintaa, jonka avulla talosta voidaan huolehtia. Toimintaa Omalla Tuvalla on erittäin runsaasti, jopa 250 tilaisuutta vuosittain.

Taloa ylläpitävän yhdistyksen hallituksen kokoonpano 2022

Kimmo Mattilapuheenjohtaja
Marra Lukandervarapuheenjohtaja
Hanna Saraketosihteeri (kutsuttu)
Matti Huusarijäsen, tilavarausten yhteyshenkilö, puh. 0400 986 626
Esko Veijalainenjäsen, turvallisuuspäällikkö
Hilkka Rantapuujäsen
Samuli Siirajäsen
Kirsi Paananenjäsen
Markku Kettunenvarajäsen
Hannu Tarnavarajäsen
Eero Kauppilavarajäsen

Tule mukaan!

Vuokraa Oman Tuvan tiloja juhlatilaisuuksia, konsertteja, kokouksia, näyttelyitä, lyhyt- tai pitkäaikaista työskentelyä varten.

Osallistu tapahtumiin! Omalla Tuvalla järjestetään ravintolapäiviä, joulumyyjäisiä ja jos vaikka mitä tempauksia.

Tule talkoisiin! Ota yhteyttä hallituksen jäseniin ja kerro, mitä sinä olisit halukas tekemään. Hyödyksi voi olla monella tavalla: auttamalla pihatöissä, siivouksissa, leipomisessa, markkinoinnissa, korjaustöissä, tilaisuuksien järjestelyissä isosti tai pienesti, oman ehtimisen, jaksamisen ja osaamisen mukaan. Talkoolaisilla on oma WhatsApp-ryhmä. Haluatko liittyä siihen? Viestittele Hannalle.

Liity jäseneksi tai maksa ainaisjäsenmaksu! Yhdistyksen jäsenmaksu vuonna 2022 on yksityishenkilöiltä 25 € ja yhteisöiltä 100 €. Ainaisjäsenmaksu on 200 €. Liittymällä yhdistyksen jäseneksi voit tukea Oman Tuvan toimintaa ja olla mukana varmistamassa talon hyvää tulevaisuutta. Soita sihteerille, puh. 0500 513 635 / Hanna, lähetä sähköpostia osoitteeseen hanna.saraketo ät gmail.com tai täytä ja lähetä tämä lomake: